27 marca, 2014

Ultramaraton Podkarpacki – potrzebni wolontariusze

Witam Was serdecznie Wolontariusze – 31 maja 2014 r., odbędzie się akcja Ultramaraton Rzeszowski – start i meta znajdować się bedą na Placu Farnym w Rzeszowie, gdzie również odbędą się różne atrakcje, koncerty, licytacje itd.

 

Zostaliśmy zaproszeni do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu – Fundacja będzie miała swoje stoisko z kiermaszem, a Wy wolontariusze będziecie rozdawać ulotki hospicyjne oraz zbierać wolne datki do puszki od ludzi dobrego serca. Pieniądze pozyskane w tym dniu przeznaczymy na zakup sprzętu medycznego.

 

Chętne osoby zapraszam do zapisów do mnie:

Monika Barłowska – Kuchar

Koordynator wolontariatu Fundacji Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci
tel. 662 288 538.

 

Ponadto:
Organizatorzy Ultramaratonu szukają wolontariuszy bezpośrednio do pomocy przy organizacji tego przedsięwzięcia i poniżej przesyłam treść informacji od organizatorów kontakt mailowy i telefoniczny. Również serdecznie zapraszam do zostania wolontariuszem Ultramaratonu.

 

Poniżej niezbędne informacje od Organizatorów Ultramaratonu.

 

1)

Zaproszenie dla wolontariuszy (pełnoletnich) sympatyków Ultramaratonu Podkarpackiego zapraszamy do współtworzenia historii biegu. Zawody najlepiej oglądać z perspektywy nałożonych butów. Ale nie każdy może i chce przebiec dystans ultramaratonu.
Dla nich wszystkich istnieje niepowtarzalna okazja podać zawodnikowi butelkę wody, pocieszyć dobrym słowem, motywować do dalszej walki.

Zadań jest wiele – można być w biurze zawodów, w strefie startu-mety, na trasie (pokonując ją razem z zawodnikami na rowerze, stojąc w krzakach, parowach…). W końcu – w siedmiu punktach żywieniowych, gdzie zobaczycie, czym jest ultra i kim jest człowiek, który decyduje się na takie wyzwanie.

 

ZOSTAŃ WOLONTARIUSZEM NA ZAWODACH!

zgłoszenie na stronie http://ultramaratonpodkarpacki.pl/1edycja/pl/wolontariat 

 

2)

Wolontariusze:

1. Ustalanie trasy i usuwanie taśm (ok. 12 segmentów trasy, na każdy po dwie osoby do pomocy):
a. Segmenty na trasie 70 km do Zgłobnia w sobotę
b. Segmenty na trasie 110 km po Zgłobniu częściowo w sobotę, częściowo w niedzielę

potrzebujemy ok. 30 – 40 os.)
2. Punkty odżywcze:
a. Tyczyn, sobota godz. 4:00 – 12:00 – min. 6 osób (+ lider punktu – zapewnia Maciek)
b. Zarzecze, sobota godz. 6:00 – 15:00 – min. 4 osoby (+ lider punktu – zapewnia ……….)
c. Zgłobień, sobota godz. 8:00 – 18:00 – min. 4 osoby (+ lider punktu – zapewnia ………..)
d. Trzciana, sobota godz. 9:00 – 22:00 – min. 2 osoby (+ lider punktu – zapewnia ………..)
e. Budy Głogowskie, sobota godz. 10:00 – 24:00 – min. 2 osoby (+ lider punktu – zapewnia Maciek – 1-2 osoby zostanie przerzucone z Tyczyna)
f. Trzebownisko, sobota godz. 11:00 – niedziela 2:00 – min. 2 osoby (+ lider punktu – zapewnia ………………)
potrzebujemy ok 20- 30 os.

 

Z poważaniem,

Małgorzata Gałda
kierownik wolontariatu

kom. 604-201-719

 

 

PRZEKAŻ SWÓJ 1 % PODATKU !!!

To bardzo proste – w rocznym rozliczeniu PIT prosimy wpisać nasz numer KRS 0000265120.

  1. PIKNIK Charytatywny z okazji DNIA DZIECKA

    Kochani znamy już termin PIKNIKU Charytatywnego z okazji DNIA DZIECKA przy Hospicjum 16.06.2024. Zachęcamy do współpracy i wsparcia przy organizacji tej uroczystości firmy, organizacje, ...więcej
  2. Spotkanie grupy Wsparcia dla Rodzin w Żałobie – maj i czerwiec

    Uprzejmie informujemy, że: w maju grupa wsparcia spotyka się wyjazdowo (18/19 maja).  Jeśli w tym czasie ktoś potrzebowałby spotkania to proszę o kontakt telefoniczny. ...więcej
  3. Spotkanie grupy Wsparcia dla Rodzin w Żałobie – 6.04

    Serdecznie zapraszamy na  spotkanie Grupy Wsparcia dla Rodzin w Żałobie  6.04 w sobotę 14:30-18:30. Dla osób które nie mogą brać udziału osobiście - jest ...więcej
  4. Spotkanie grupy Wsparcia dla Rodzin w Żałobie – 16.03

    Serdecznie zapraszamy na  spotkanie Grupy Wsparcia dla Rodzin w Żałobie  16.03 w sobotę 14:30-18:30. Dla osób które nie mogą brać udziału osobiście - jest ...więcej